Teknoloji

CK Enerji, “QR Anketi” ile müşteri memnuniyetini ölçüyor

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Power, müşterilerinin deneyimlerini ölçerken elde ettiği verilerle sorunlu alanları düzeltiyor ve hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendiriyor.

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik sektöründe hizmet kalitesini bir üst seviyeye taşıyan CK Power, yeni bir projeye imza atarak “QR Survey” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye alınan QR Anket ile tüketiciler, aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini firmaya kolaylıkla iletebiliyor.

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkez ofisinde kolayca görülebilen noktalara asılan QR kod afişlerini akıllı telefonlarından okuyan tüketiciler, “Bu birimi hangi işlem için ziyaret ettiler, işlemin yapılıp yapılmadığını” sorularının yer aldığı ankete hızla katıldı. kolay ya da zor, aldıkları hizmetten memnun kaldılar”. geribildirim sağlayabilir. Bu arada, sorun bildiren tüketiciler aynı gün içinde geri dönüş yapıyor ve 48 saatten daha kısa sürede analiz üretiliyor.

“QR, HIZLI VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM SAĞLAR”

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı hayata geçirdiklerini belirten, CK Güç Düzenleme Stratejileri ve Müşteri İlişkileri Küme Yöneticisi Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlamayı hedefliyoruz. Geri bildirimler sonucunda süreçleri iyileştirecek ve veriye dayalı müşteri deneyimini olumlu yönde artıracak adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz QR kod ile birkaç adımda ankete ulaşarak hizmet kalitesi ile ilgili deneyimlerini ve beklentilerini paylaşabiliyorlar.”

HEDEF MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ EN ÜST DÜZEYE ÇIKARMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını artırmak için farklı projeler de yürüttüğüne işaret eden Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile elde ettiğimiz verilerle daha iyi neler yapabileceğimizi anlamayı, hizmetlerimizi beklenti ve isteklere göre şekillendirmeyi hedefliyoruz. hizmet noktalarında işlem yapan müşterilerimizin deneyimlerini gözlemlerken, müşterilerimizin Müşteri geri bildirimlerine değer veriyoruz ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek ve müşteri deneyimini optimize etmek için kullanıyoruz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu